İptal ve İade Politikası

  • Ev
  • İptal ve İade Politikası

Genel Bakış

İade ve değişim politikamız 30 gündür. Satın alma işleminizin üzerinden 30 gün geçtiyse, size tam para iadesi veya değişim sunamayız.

İade edebilmeniz için, ürününüzün kullanılmamış ve teslim aldığınız haliyle aynı durumda olması gerekmektedir. Ayrıca, orijinal ambalajında olması gerekmektedir.

Bazı ürün türleri iade kapsamı dışındadır. Kullanıcı hatalı ürünler iade edilemez.

İade edilemeyen ek ürünler:

  • Duvar ve Tavan Montaj Aparatları (Delinmiş veya monte edilmiş ürünler):
  • Montaj işlemi sonrası duvara veya tavana sabitlenen kamera aparatları, kişiye özel konumlandırıldığı için iade alınmamaktadır.
  • Kablo ve Konnektör Setleri (kesilmiş veya kullanılmış):
  • Metre hesabıyla kesilen enerji veya data kabloları, kullanıma özel hazırlandığı için iade kapsamı dışındadır.
  • Kayıt Cihazı Sabit Diskleri (Kayıt almış veya formatlanmış):
  • İlk kurulumda formatlanan veya içerik kaydı yapılmış HDD’ler, veri güvenliği ve hijyen nedeniyle iade edilemez.

İadenizi tamamlamak için fiş veya satın alma belgesine ihtiyacımız var.

Lütfen satın aldığınız ürünü üreticiye geri göndermeyin.

Yalnızca kısmi geri ödemelerin yapıldığı belirli durumlar vardır:

  • Ürün ambalajının açılması veya orijinal kutusunun zarar görmesi durumunda kısmi iade bedeli, ambalaj ve yeniden satış koşullarına göre belirlenir.
  • Eksik aksesuar, aparat veya belgeyle iade edilen ürünlerde, eksik parçaların bedeli iade tutarından düşülür.
  • Kullanım izleri veya montaj yapılmış ürünlerde, ürün yeniden satışa uygun değilse, iade bedeli kullanım durumuna göre azaltılır.
  • Kampanya veya indirimli alınan ürünlerde, iade sonrası kampanya şartları sağlanmıyorsa, fark ücreti mahsup edilerek kısmi ödeme yapılır.

Geri ödemeler

İadeniz alınıp incelendikten sonra, iade ettiğiniz ürünü aldığımızı bildiren bir e-posta göndereceğiz. Ayrıca, geri ödemenizin onaylanıp onaylanmadığı konusunda da sizi bilgilendireceğiz.

Onaylanmanız halinde iadeniz işleme alınacak ve belirli bir süre içerisinde kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize otomatik olarak iade uygulanacaktır.

Geç veya eksik iadeler

Eğer henüz para iadesi almadıysanız öncelikle banka hesabınızı tekrar kontrol edin.

Daha sonra kredi kartı şirketinizle iletişime geçin, iadenizin resmi olarak gönderilmesi biraz zaman alabilir.

Ardından bankanızla iletişime geçin. Geri ödemenin hesabınıza geçmesi genellikle biraz zaman alır.

Tüm bunları yapmanıza rağmen hala paranızı geri almadıysanız lütfen {email address} adresinden bizimle iletişime geçin.

İndirimli ürünler

Sadece normal fiyatlı ürünler iade edilebilir. İndirimli ürünler iade edilemez.

Ürün Değişimi Nasıl Yapılır?

Yalnızca arızalı veya hasarlı ürünleri değiştiriyoruz. Aynı ürünle değiştirmeniz gerekiyorsa, bize info@cyrosec.com.tr adresinden e-posta gönderin ve ürününüzü gönderen adresine gönderin.

Hediyeler

Ürün satın alındığında hediye olarak işaretlenmiş ve doğrudan size gönderilmişse, iadenizin değeri kadar bir hediye kredisi alırsınız. İade edilen ürün teslim alındığında, size bir hediye çeki postalanacaktır.

Ürün satın alındığında hediye olarak işaretlenmemişse veya hediye veren kişi siparişi daha sonra size vermek üzere kendisine göndermişse, hediye veren kişiye geri ödeme yapacağız ve iadeniz hakkında bilgi sahibi olacaklar.

Gönderim iadeleri

Ürününüzü iade etmek için, ürünü şu adrese postayla göndermelisiniz: info@cyrosec.com.tr

Ürününüzü iade etmeniz durumunda kargo masraflarını kendiniz ödeyeceksiniz. Kargo masrafları iade edilmez. Para iadesi almanız durumunda, iade kargo ücreti iadenizden düşülecektir.

Yaşadığınız yere bağlı olarak, değiştirilen ürünün size ulaşma süresi değişiklik gösterebilir.

Daha pahalı ürünler iade ediyorsanız, takipli bir kargo hizmeti kullanmayı veya kargo sigortası satın almayı düşünebilirsiniz. İade ettiğiniz ürünü teslim alacağımızı garanti etmiyoruz.

Yardıma mı ihtiyacınız var?

İade ve iadelerle ilgili sorularınız için info@cyrosec.com.tr adresinden bize ulaşın.

0